Løsningen
Vårt konsept er enkelt: Smartlegen overtar de administrative oppgavene knyttet til legekontoret, så legen får tid til å være lege. Smartlegen håndterer følgende områder:
Drift og administrasjon
Smartlegen er ansvarlig for drift av legekontoret og håndterer løpende oppgaver som dukker opp. Smartlegen er bindeleddet mot andre kontaktpunkter
HR-rådgivning
Smartlegen håndterer personal-ansvaret hvis ønskelig, og fungerer som en HR-rådgiver
Økonomi og regnskap
Smartlegen håndterer regnskap og økonomistyring
IT
Smartlegen har digitale verktøy for bla. Intern- kontroll og kvalitetsstyring, og påser at dette til enhver tid er oppdatert.
Smartlegen påtar seg alt ansvar knyttet til legekontorets drift og administrasjon til en månedlig fastpris
– Ingen etableringskostnadHva innebærer dette?
- Vi fjerner tidstyvene i hverdagen
- Vi håndterer all administrasjon, drift og logistikk tilknyttet legekontoret
- Vi overtar ansvaret for økonomi og regnskap
- Hvis ønskelig overtar vi personalansvaret
Våre priser
Vår pakke tilpasses etter legekontorets ønske, og av den grunn opererer vi ikke med satte prislister. Smartlegen utarbeider et skreddersydd tilbud til deg og ditt legekontor.
Er du nysgjerrig på hva tjenesten innebærer eller vil du ha hjelp til å finne den beste løsningen for deg? Kontakt oss for en uforpliktende prat, så kommer vi raskt tilbake til deg.