Spørsmål og svar

Hvilke tjenester leverer vi?

Smartlegen tilbyr tjenester innen drift og administrasjon.  Vi overtar ansvaret for at den administrative delen av legekontoret fungerer sømløst. Herunder HR-rådgiving, økonomistyring, IT & administrasjon og løpende ad-hoc oppgaver.

Må jeg kjøpe full pakke?

Nei, vi skreddersyr tilbudet etter legekontorets behov. Er det spesifikke områder dere ønsker å sette bort – ingen problem – det løser vi.

Trenger du hjelp med en enkelt problemstilling? Må dere oppdatere kvalitetssystemet, eller har fått varsel om el-tilsyn? Vi er behjelpelige med konkrete forespørsler; send oss en mail til kontakt@smartlegen.no eller ring 482 91 975, så finner vi en løsning sammen.

Hva skjer med legekontoret ved signering?

Legene forblir eiere av legekontoret og fortsetter å være selvstendig næringsdrivende. Legene vil til enhver tid være siste beslutningstaker og bevarer sin autonomi i samarbeid med oss.

Hvorfor velge Smartlegen?

Vi syns alle skal gjøre det de er best på; la legen være lege og arbeide med pasientrettet arbeid.

Vi er eksperter på å organisere og drifte legekontor. Vi er til å stole på, jobber i kulissene og skaper smidigere arbeidsdager for alle. Smartlegen er mer enn bare en løsning – vi er en støttende og engasjert partner.

Hva koster Smartlegen?

Vi utarbeider et skreddersydd tilbud til deg og ditt legekontor; av den grunn opererer vi ikke med satte prislister.

Vi har ingen etableringskostnader. Ta kontakt for en uforpliktende prat.

Finner du ikke svar på det du lurer på? Send oss en mail til kontakt@smartlegen.no, eller ringe oss på
482 91 975.

Flere spørsmål?
Ta kontakt for en hyggelig prat!